Klanttevredenheidsonderzoek

Het succes van uw organisatie valt of staat met de mate waarin uw klanten tevreden en loyaal zijn. Immers, zij …

  • Stappen minder snel over naar de concurrent
  • Verstreken uw positie ten opzichte van de concurrent
  • Zijn de ambassadeurs van uw onderneming
  • Dragen bij aan lagere acquisitiekosten
  • Dragen bij aan een positief imago
  • Zijn bereid meer te betalen
  • Nemen vaker producten en diensten af

Door actief te werken aan de klanttevredenheid, neemt ook de loyaliteit van uw klanten toe. Hierdoor kunt u bestaande klanten behouden en nieuwe klanten verwelkomen.

Research 2Evolve verzorgt alle onderdelen in het onderzoeksproces, van de vragenlijst tot de eindrapportage. U bespaart daarmee veel tijd en indirecte kosten bij de uitvoering en het projectmanagement. Voor het verzamelen van de data maken we gebruik van online, schriftelijk, telefonisch, face-to-face en/of kwalitatief onderzoek.